fbpx

E-Mail

U kunt contact met ons opnemen door e-mail te sturen naar info@easy-go.be. We proberen uw e-mail binnen 45 minuten te beantwoorden.

Bellen

U kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag van 06:00 tot 22:00 en van zaterdag tot zondag van 06:00 tot 19:00 via het nummer + 32 470 82 43 44

Voor onze huidige klanten wij zijn ook ‘s nachts beschikbaar

Chatten

Om met een van onze operatoren te spreken click gewoon op de chatvenster die u rechts beneden kunt vinden. Voer uw bericht in en wacht op het antwoord.

VERTREK

Bij vertrek aan huis, hotel of bureau gelieve het tijdstip van ophalen te noteren. Tijdstip van vertrek van je vlucht kan je bij vluchtinfo noteren.

We komen op tijd en vragen onze klanten om ook op tijd te zijn. Bij vertrek 10 minuten gratis wachttijd.

*Tussen 23:00 en 06:30 geldt een nachttarief. We rekenen extra 20€ aan per rit.

AANKOMST

Als je op de luchthaven moet worden opgehaald, geef dan de aankomsttijd van je vlucht aan, NIET de tijd waarop je op de luchthaven wenst opgehaald te worden.

De chauffeur zal je in de aankomsthal opwachten met een bordje met je naam erop. Je ontvangt gedetailleerde instructies zodra wij jouw taxi reservatie hebben bevestigd. Een uur wachttijd is inbegrepen in de prijs van de transfer. Als de chauffeur langer dan een uur moet wachten, wordt een extra wachttijd aangerekend van 10 euro voor elke extra 20 minuten.

*Tussen 23:00 en 06:30 geldt een nachttarief. We rekenen extra 20€ aan per rit.

BETALEN

Betalen aan de chauffeur met Cash of bankkaart blijf mogelijk. Voor betalingen met Bancontact en/of CreditCard rekenen wij geen extra kosten aan.

Vooraf betalen kan via de betaaldienst Stripe. Samen met Stripe garanderen wij 100% betalingsveiligheid.

Betaling via overschrijving enkel mogelijk bij zakelijke vervoer.

Voor een BTW factuur gelieve ons per e-mail te contacteren.

Je reservatie annuleren is GRATIS. Eventuele voorafbetalingen worden binnen 3-5 werkdagen op je rekening teruggestort.

*Beste klanten, helaas hebben wij geen “speciale tarieven”. Wij zijn correct over de kwaliteit en de kosten van onze diensten. We houden onze auto’s in goede staat en proper. Wij houden ons aan onze afspraken. Kwaliteit van de dienstverlening is voor ons van het grootste belang.

We maken verschil met dienstverlening, niet met prijs 😉