fbpx

Helpdesk

E-Mail

U kunt contact met ons opnemen door e-mail te sturen naar info@easy-go.be. We proberen uw e-mail binnen 45 minuten te beantwoorden.

Bellen

U kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag van 06:00 tot 22:00 en van zaterdag tot zondag van 06:00 tot 19:00 via het nummer + 32 470 82 43 44

Chatten

Om met een van onze operatoren te spreken click gewoon op de chatvenster die u rechts beneden kunt vinden. Voer uw bericht in en wacht op het antwoord.

VEEL GESTELDE VRAGEN

  • Als ik aankom, waar zal ik de chauffeur ontmoeten?

    Nadat u uw reservering hebt voltooid, ontvangt u een e-mail met instructies over hoe u uw chauffeur kunt ontmoeten, evenals andere essentiële informatie zoals de telefoonnummer van onze klantendienst.

  • Als ik mijn chauffeur niet kan vinden, wat moet ik dan doen?

    Als u uw chauffeur niet kunt vinden, bel dan het nummer op uw voucher. Als u hem niet kunt bereiken, neem dan contact op met onze klantendienst (nummers staan op uw reserveringsvoucher) en wij zullen u zo snel mogelijk helpen.

  • Wat moet ik als bewijs van mijn boeking aan de chauffeur geven?

    Alleen uw voucher geaccepteerd zal worden.

  • Wat als mijn vlucht geannuleerd of vertraagd is?

    Neem contact met ons op als uw vlucht vertraagd of geannuleerd is. Ons telefoonnummer staat op de voucher vermeld. Als u ons niet belt, kan het zijn dat onze chauffeur de ophaallocatie verlaat, en dat u uw transfer mist.

  • Wat zijn de beschikbare betalingsmogelijkheden?

    Aan de chauffeur met cash of met uw bankkaart. Wij accepteren de volgende krediet kaarten: American Express, MasterCard, Maestro, Visa en PayPal. Neem contact op met ons support center als u een andere methode wilt gebruiken. Alle creditcardtransacties worden beschermd door 256-bit SSL encryptie. Neem contact op met onze klantendienst afdeling als u problemen ondervindt bij het betalen met uw kaart.

  • Kunt u een factuur maken voor mijn bedrijf?

    Indien nodig, kunnen wij u een factuur bezorgen. Om een factuur aan te vragen, gelieve ons klantendienst te contacteren na het maken van uw reservatie.

WAGENPARK

Image Icon

Standaard

✔️ tot 3 passagiers
✔️ tot 3 tassen
✔️ tot 2 koffers
✔️ gratis wifi

Image Icon

Comfort Plus

✔️ tot 3 passagiers
✔️ tot 3 tassen
✔️ tot 2 koffers
✔️ gratis wifi

Image Icon

Stationwagen

✔️ tot 3 passagiers
✔️ tot 2 tassen
✔️ tot 4 koffers
✔️ gratis wifi

Image Icon

Minibus

✔️ tot 8 passagiers
✔️ tot 6 tassen
✔️ tot 8 koffers
✔️ gratis wifi