NIEUW!!! Onze eerste Tesla - dankzij u!
Beste klant,
Wij zijn ontzettend dankbaar voor uw steun en vertrouwen in onze taxiservice. Dankzij u hebben we een belangrijke mijlpaal bereikt in onze missie om een duurzamere toekomst te creëren. We zijn trots om aan te kondigen dat we onze allereerste Tesla hebben aangeschaft, een grote stap voorwaarts in ons streven om ons wagenpark volledig elektrisch te maken.
Met deze elektrische auto verminderen we niet alleen de uitstoot van broeikasgassen, maar zetten we ook een belangrijk voorbeeld voor andere taxibedrijven en onze lokale gemeenschap. We willen u, onze gewaardeerde klant, bedanken voor uw bijdrage aan deze positieve verandering.
De Tesla wordt ingezet als zowel Econom Sedan als Business Sedan optie. Elke keer dat u bij ons een taxi boekt, draagt u bij aan een groenere wereld en helpt u ons om onze overstap naar 100% elektrisch rijden te versnellen. Zo werken we samen aan een schonere, duurzamere toekomst voor ons allemaal.
We zetten ons in om zowel onze overstap naar 100% elektrisch rijden te versnellen door 20% van onze inkomsten te investeren, als om altijd punctueel te zijn – twee beloftes die hand in hand gaan om u de best mogelijke service te bieden.
easyGO Team.

Om een taxi te reserveren, kunt u gebruik maken van ons online boekingsformulier. Wij hebben een handige online boekingssysteem waarmee u uw reservering snel en gemakkelijk kunt maken.
Ja, u kunt uw reservering wijzigen of annuleren. U kunt ons bellen of ons een e-mail sturen om de wijzigingen door te geven.
Als uw vlucht vertraagd is, hoeft u niets te doen. We volgen uw vluchtnummer en passen onze aankomsttijd aan als dat nodig is. Als uw vlucht geannuleerd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de wijzigingen door te geven.
Als uw vlucht is geannuleerd, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons ondersteuningsteam om ons te laten weten dat uw vlucht niet doorgaat. We begrijpen dat geannuleerde vluchten buiten uw controle liggen en daarom brengen we hiervoor geen kosten in rekening. We zullen uw boeking kosteloos annuleren en u adviseren over uw opties. Als u ons op de hoogte stelt van de annulering van uw vlucht, kunnen we indien mogelijk uw boeking aanpassen zodat uw rit op een ander tijdstip kan plaatsvinden.
Als u te laat bent voor uw rit, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons ondersteuningsteam via het telefoonnummer dat u bij de boeking hebt ontvangen. We doen ons best om een oplossing te vinden, maar houd er rekening mee dat we geen garantie kunnen geven dat de chauffeur op u zal wachten als u te laat bent. In sommige gevallen kan er ook een extra vergoeding in rekening worden gebracht voor het wachten van de chauffeur. Het is daarom belangrijk om op tijd op de afgesproken ontmoetingsplaats te zijn.
Uw chauffeur zal een bordje vasthouden met uw naam erop.
Geen zorgen. Neem contact op met ons boekingscentrum en we zullen u helpen uw chauffeur te vinden.
Uw chauffeur zal u ontmoeten op een afgesproken ontmoetingspunt, dat duidelijk wordt aangegeven in uw boekingsbevestiging. Meestal zal uw chauffeur u ontmoeten in de aankomsthal.
Ja, u kunt een taxi reserveren voor een groep. Wanneer u het online boekingsformulier invult, moet u het aantal passagiers invoeren en het juiste voertuig kiezen dat past bij uw groepsgrootte.
Nee, u hoeft niet vooraf te betalen voor uw reservering. U betaalt de chauffeur bij aankomst op de luchthaven of op de bestemming.
Ja, u kunt een specifiek type voertuig aanvragen tijdens het maken van uw reservering. We hebben verschillende soorten voertuigen beschikbaar, afhankelijk van uw behoeften.
Nee, er zijn geen extra kosten als uw vlucht vertraagd is. We zullen ons aanpassen aan uw nieuwe aankomsttijd zonder extra kosten.
Als u een kinderstoel nodig heeft, kunt u deze bij uw boeking aanvragen. Houd er rekening mee dat we een extra vergoeding van 5 euro in rekening brengen voor het gebruik van een kinderstoel en dat we beperkt zijn tot 1 kinderstoel per wagen. We raden u aan om uw verzoek om een kinderstoel zo vroeg mogelijk bij uw boeking aan te geven, zodat we ervoor kunnen zorgen dat een kinderstoel beschikbaar is voor uw reis. We willen er ook op wijzen dat het gebruik van een kinderstoel de veiligheid van uw kind verbetert tijdens de rit.